COLEF GALICIA
Área de Usuarios
Portada > Transparencia > Vías de Reclamación

Transparencia

Vías de reclamación e recursos

SERVIZO DE ATENCIÓN A PERSOAS COLEXIADAS E A PERSOAS CONSUMIDORAS, USUARIAS, ALUMNADO E/OU DEPORTISTAS:
 
O COLEF Galicia, así como o Consello Xeral da Educación Física e Deportiva (Consello COLEF) e o resto de Colexios Oficiais de Educadores/ as Físico Deportivos/ as que o integran (COLEFs), teñen a función de atender as queixas e/ou reclamacións presentadas tanto polas persoas colexiadas, como polas persoas consumidoras, usuarias, alumnado e/ou deportistas que contrate os servizos profesionais, así como por asociacións e organizacións de consumidores/as e usuarios/as na súa representación ou en defensa dos seus intereses, dispoñendo dun servizo de atención para o devandito fin. Tal servizo prevé a presentación de queixas e reclamacións por vía electrónica e a distancia.
 
O COLEF Galicia, a través deste servizo de atención ás persoas consumidoras, usuarias, alumnado ou deportistas, resolverán sobre a queixa ou reclamación segundo proceda: ben informando sobre o sistema extraxudicial de resolución de conflitos, ben remitindo o expediente aos órganos colexiais competentes para instruír os oportunos expedientes informativos ou disciplinarios, ben arquivando ou ben adoptando calquera outra decisión conforme a dereito.
 
COMUNICACIÓN:
 
A Ley 25/2009, de 22 de diciembre, de modificación de diversas leyes para su adaptación a la Ley sobre el libre acceso a las actividades de servicios y su ejercicio,, no seu articulado 5º modifica a Ley 2/1974, de 13 de febrero, sobre Colegios Profesionales e engade un novo Artigo 12 que establece o procedemento de atención de queixas e reclamacións proveniente tanto de persoas colexiadas como de persoas consumidoras e/ou usuarias, alumnado e/ou deportistas de forma telemática. As queixas ou reclamacións poderán ser ao Consello Xeral, a un Colexio Oficial de Educadores/ as Físico Deportivos/ as, ou a un/a Educador/a Físico Deportivo/a e poderaas realizar calquera persoa consumidora e/ou usuarias, alumnado ou deportistas, como un/a profesional en exercicio. Se desexa presentar unha queixa ou reclamación agora poderá realizalo nos apartado trámites. Identifíquese e formule a queixa da forma máis clara e sinxela aludindo ao dereito vulnerado. O COLEF Galicia poñerase en contacto con vostede (ou o Consello Xeral, segundo proceda) para darlle contestación á reclamación realizada, comunicando os leitos oportunos do trámite.
 

FORMULAR UNHA RECLAMACIÓN OU DENUNCIA

AVISO DE IRREGULARIDADES

Newsletter

Suscríbete para estar al día de todas nuestras novedades

Deseo recibir también las novedades del Consejo COLEF y acepto sus términos y condiciones de la Política de Privacidad.
Acepto los términos y condiciones de la Política de Privacidad
COLEF GALICIA
Edif. FEUGA.Despacho 20.Lope Gómez de Marzoa s/n
15705 - Santiago de Compostela (LA CORUÑA)
981553363
colef@colefgalicia.com
http://www.colefgalicia.com
Horario de atención al colegiado

De luns a venres de 9:00h. a 15:00h.

Contacta y síguenos por redes sociales
Diseño y Desarrollo web Im3diA comunicación

Este sitio web utiliza cookies propias para recopilar información y optimizar su visita. Usted puede permitir su uso expresamente o rechazarlo, así como cambiar su configuración siempre que lo desee. De seguir navegando sin cambiar configuración, acepta el uso de cookies en nuestro sitio. Más información en el apartado “POLÍTICA DE COOKIES” de nuestra página web.