SERVIZO DE ATENCIÓN A PERSOAS COLEXIADAS E A PERSOAS CONSUMIDORAS, USUARIAS, ALUMNADO E/OU DEPORTISTAS:
O COLEF Galicia, así como o Consello Xeral da Educación Física e Deportiva (Consello COLEF) e o resto de Colexios Oficiais de Educadores/ as Físico Deportivos/ as que o integran (COLEFs), teñen a función de atender as queixas e/ou reclamacións presentadas tanto polas persoas colexiadas, como polas persoas consumidoras, usuarias, alumnado e/ou deportistas que contrate os servizos profesionais, así como por asociacións e organizacións de consumidores/as e usuarios/as na súa representación ou en defensa dos seus intereses, dispoñendo dun servizo de atención para o devandito fin. Tal servizo prevé a presentación de queixas e reclamacións por vía electrónica e a distancia.
O COLEF Galicia, a través deste servizo de atención ás persoas consumidoras, usuarias, alumnado ou deportistas, resolverán sobre a queixa ou reclamación segundo proceda: ben informando sobre o sistema extraxudicial de resolución de conflitos, ben remitindo o expediente aos órganos colexiais competentes para instruír os oportunos expedientes informativos ou disciplinarios, ben arquivando ou ben adoptando calquera outra decisión conforme a dereito.
COMUNICACIÓN:
A Ley 25/2009, de 22 de diciembre, de modificación de diversas leyes para su adaptación a la Ley sobre el libre acceso a las actividades de servicios y su ejercicio,, no seu articulado 5º modifica a Ley 2/1974, de 13 de febrero, sobre Colegios Profesionales e engade un novo Artigo 12 que establece o procedemento de atención de queixas e reclamacións proveniente tanto de persoas colexiadas como de persoas consumidoras e/ou usuarias, alumnado e/ou deportistas de forma telemática. As queixas ou reclamacións poderán ser ao Consello Xeral, a un Colexio Oficial de Educadores/ as Físico Deportivos/ as, ou a un/a Educador/a Físico Deportivo/a e poderaas realizar calquera persoa consumidora e/ou usuarias, alumnado ou deportistas, como un/a profesional en exercicio. Se desexa presentar unha queixa ou reclamación agora poderá realizalo nos apartado trámites. Identifíquese e formule a queixa da forma máis clara e sinxela aludindo ao dereito vulnerado. O COLEF Galicia poñerase en contacto con vostede (ou o Consello Xeral, segundo proceda) para darlle contestación á reclamación realizada, comunicando os leitos oportunos do trámite.
FORMULAR UNHA RECLAMACIÓN OU DENUNCIA
AVISO DE IRREGULARIDADES